بسته

کلمه کلیدی چیست: راهنمایی کوتاه برای همگی

میانگین 0 ستاره از 0 رای
کلمه کلیدی چیست؟

در این مطلب ما درمورد کلمه کلیدی صحبت می کنیم. خب بسیاری از افراد دیگر هم وجود دارند که در مورد کلمات کلیدی صحبت میکنند و اهمیت آن را برای سئو بازگو میکنند. اما کلمه کلیدی چیست؟ چگونه نتیجه گیری با شناخت ارتباط دارد؟ این کلمات چه ارتباطی با سئو دارند؟ من در این پست همه چیز را توضیح خواهم داد. پس با من همراه باشید. 🙂

کلمه کلیدی چیست؟

کلمه کلیدی چیست؟

Stemming یا کلمه کلیدی اشاره به توانایی گوگل در درک اشکال مختلف کلمه در یک جستجوی خاص دارد. مثلا اگر از کلمه “خرید” در یک جمله استفاده کنید، یک الگوریتم ساقه کلمات “خرید”، “خریداری” و “خریدن” را به عنوان تغییرات کلمه “خرید” تشخیص می دهد. برخی از سئو ها بین این ساقه زدن و لیمیت کردن ها هم تقاوت دارند. اکنون گوگل مدت زیادی است که از کلمات کلیدی ناشی از الگوریتم های خود استفاده می کند. اولین پست های وبلاگ درمورد آن از طرف کارشناسان سئو مانند رند فیشکین و بیل اسلاوسکی به 10 سال پیش باز می گردد. برای زبان های غیر از انگلیسی، گوگل خیلی زود تشخیص فرم های کلمات را آغاز کرد. در سال های اخیر الگوریتم گوگل پیشرفته تر هم شده است. و کلمات کلیدی به طور دقیق بهینه سازی شده اند.

فرم های جنجالی و کلمه ای

هنگامی که مردم در مورد stemming یا الگورتم Stemming صحبت می کنند، منظورشان این است که این الگوریم قادر به تشخیص اشکال مختلف کلمه کلیدی خاص است. این دقیقا همان چیزی است که در Yoast SEO به آن توجه بسیاری شده است. مثلا در رابظه با مترادف ها Yoast SEO به شما میگوید که چه کاری را برای کلمات کلیدی مترادف و تمرکزی تان انجام دهید. البته Yoast به صورت خودکار واژه های مترادف را تشخیص نمی دهد اما شما میتوانید به صورت دستی آنها را وارد کتید، تا مورد تحزیه و تحلیل قرار گیرد.

کلمه کلیدی و سئو

گوگل خیلی باهوش شده است. متن را درک می کند. زمینه را درک می کند. برای اینکه بتوانید در موتور های جستجو شانس قرار گرفتن رو داشته باشید.، باید متون بسیار جذاب بنویسید که اقتدار شما را در مورد موضوعی که می نویسید را نشان دهد. محتوای پر شده با کلمات کلیدی دیگر رتبه ای ندارد. گوگل از این متنفر است و کاربرانتان هم همینطور پس به فکر تقلب نباشید 🙂

شما باید از کلمات کلیدی و مترادف آن در مطلبتان استفاده کنید تا خواندن آن لذت بخش باشد و آن را به رتبه بندی تبدیل کند. همچنین برای پستی که به راحتی قابل خواندن است باید از فرم های مختلف کلمه استفاده کنید. میتونیم اینطور در نظر بگیریم که آنها به هم تعلق دارند.

نتیجه

صنعت سئو بیش از یک دهه است که در مورد لکه گیری و لمس کردن صحبت می کند. بسیاری از زبان شناسان هم در مورد آن صحبت می کند. چون کلمات کلیدی به شما امکان نشان دادن آنچه در ذهنتان است را می دهد. امیدواریم که بتوانید از کلمات کلیدی بهترین استفاده را داشته باشید. کلمه کلیدی و مترادف های آن را طوری در مطلب قرار دهید که هم برای کاربرانتان لذت بخش باشد و هم در موتور های جستجو رتبه خوبی بگیرید. توصیه میکنیم مقاله “پیدا کردن کلمات کلیدی جذاب” برای گذاشتن کلماتی زیبا و جذاب در مقاله هایتان حتما خوانید.

منبع: Yoast.com

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.