بسته

خرید بازدید یا بازدید کننده واقعی سایت

میانگین 0 ستاره از 0 رای
افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا

در سایت پی سی رنک از 8 سیستم مدرن برای افزایش بازدید استفاده می شود.

در این نوشته از بین این سیستم ها آنهایی که بازدید کننده واقعی و بدون تکرار هستند معرفی کنم.

1) سیستم پاپ آندر ویژه

این نوع تبلیغات جز پربازده ترین و مقرون به صرفه ترین تبلیغات محسوب می شود. کد تبلیغاتی در سایت های کاربران قرار می گیرد و بازدید کننده آن سایت ها به سایت های شما نیز وارد می شوند. تمام این بازدید کنندگان ایرانی و واقعی و بدون تکرارِ آی پی و حتی سیستم است.

پاپ آندر ویژه نوع پیشرفته تر از پاپ آپ است و در واقع مشکلات آن را ندارد. با برنامه نویسی پیشرفته با تمامی مرورگرها سازگاری دارد و فقط با آی پی ایرانی و بدون تکرار و کاملا واقعی است. کاربران سایت شما را به صورت تمام صفحه مشاهده خواهند کرد و با اراده خود پاپ آندر را خواهند بست.

افرادی که به دنبال بازدید کننده واقعی ایرانی و بدون تکرار یا خرید آی پی ایرانی (IP) ایرانی هستند نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند.

نکته: انتخاب اول و توصیه شده توسط ما برای خرید بازدید واقعی پاپ آندر است.

2) سیستم افزایش جستجو در گوکل

توصیه دوم ما استفاده از سیستم افزایش جستجو در گوگل است. در این سامانه کاربر کلمه کلیدی مورد نظر شما را در گوگل جستجو کرده و در صفحه نتایج جستجو به دنبال لینکِ سایت شما می گردد. بعد از پیدا کردن لینک، روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما می شود و به اندازه ای که شما مشخص می کنید در سایت شما می ماند.

در حال حاضر بین 20 تا ۲۰۰ ثانیه امکان تنظیم زمان ماندن کاربر در سایت شما وجود دارد. هر چقدر کاربر بیشتر در سایت شما بماند بانس ریت شما نیز بهتر خواهد شد.

نکته : توصیه می شود که زمان ماندن، بالای 60 ثانیه و همچین محدودیت کلیک بر روی نتایج گوگل برای سایت شما بین عدد 10 تا 20 انتخاب شود.

3) تبلیغات بنری لایت باکس

در هر وب سایت جایگاهای فراوانی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات شما نمایش می‌دهیم و فقط به ازای کلیک (CPC) یا بر اساس تعداد نمایش مشخص (CPM) هزینه پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی درباره‌ی برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدماتتان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید.

نکته: برای انتخاب سایز بنر از اینجا کمک بگیرید.

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

4 thoughts on “خرید بازدید یا بازدید کننده واقعی سایت

  1. م

    باسلام

    من امروز با سایت شما آشنا شدم واکانت تلگرام هم ندارم.من یک وبلاگ دارم البته در آن لینک چند سایت برای کسب در آمد را هم قرار دادم ولینک ایران پاپ آپ هم روی آن فعال است خواستم اول همه ی مطالب را بگویم حالا چطور می توانم بازید واقعی وبلاگم را بالا ببرم وبازدید کننده واقعی به وبلاگم ارسال شود ؟ آیا باید بازدید کننده را از سایت شما بخرم؟ من نمی خواهم با دیدن آگهی در سایت شما کسب در آمد کنم ومی خواهم فقط از اول ثبت نامم بازدید وبلاگم را در موتور های جستجو بالا ببرم حالا این میان در امدی هم باشد خوب است ولی تا حالا که سه سال است وبلاگم را ایجاد کردم برایم درآمدی نداشته است لطفا راهنمایی کنید که من باید چکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.