بسته

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

میانگین 5 ستاره از 2 رای

در این سایت به شش روش می‌توانید کسب درآمد اینترنتی مطمئن داشته باشید.

1) کسب درآمد از جستجو در موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ، یاهو، پارسیجو

شما با انجام جستجوی دستی در گوگل یا بینگ و … درآمد کسب می کنید. کسب درآمد از اینترنت از این طریق یکی از جذاب ترین روش های درآمدی است. دقت نمایید که برای این کار نیاز نیست که دارای سایت یا وبلاگ باشید یا نیاز به قرار دادن کد یا واریز مبلغ نیست. تنها باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. در سایت ثبت نام کنید و وارد بخش مدیریت شوید.
  2. از منوی سمت راست وارد بخش سیستم افزایش جستجوی گوگل و سپس —> کسب درآمد شوید
  3. روی دکمه جستجو کلیک کنید و در نتایج بر روی سایت تبلیغ دهنده کلیک کنید
  4. شمارش معکوس ظاهر می شود و پس از آن درخواست کد امنیتی می کند. با تایید کد امنیتی پول به شما تعلق می گیرد.

در هر بازدید، درآمد از ۲۰ تا ۱۰۰ تومان متغیر است. (حتما فیلم چند ثانیه ای زیر را کامل ببینید)

۲) کسب درآمد از اینترنت از طریق پاپ آندر

اگر سایت پر بازدیدی دارید این بخش از پر درآمدترین بخش های موجود خواهد بود. در این آموزش قصد داریم کسب درآمد از طریق پاپ آندر را برای کاربرانی که سایت ندارند و فقط از طریق موتورهای جستجو نظیر گوگل کسب درآمد می کنند معرفی کنیم. با این آموزش از دو روش کسب درآمد می کنید و افزایش قابل توجه‌ای در درآمد شما حاصل می‌شود.

قبل از مشاهده فیلم زیر حتما نکته زیر را با دقت بخوانید تا درآمد شما بلوکه نشود.

سایت یا وبلاگ حتما باید دارای مطلب باشد و ارسال بازدید به این شیوه از صفحه خالی مجاز نیست. در صورت مشاهده اکانت بدون هماهنگی با هر مقدار درآمد حذف می شود.استفاده از روش های ماشینی و صفحات ریفرش خودکار مجاز نیست و بازهم در صورت مشاهده اکانت بدون هماهنگی با هر مقدار درآمد حذف می شود.

با قرار دادن مطالب و به روز رسانی مداوم وبلاگ یا وبسایت و داشتن یک برنامه منظم، بسیار سریع می توانید بازدیدکننده واقعی سایت خود را افزایش دهید و برای همیشه از مزایای درآمدی آن استفاده کنید. به عنوان مثال اگر وبلاگ شما با تلاش و ارسال مطالب مفید موفق به جذب 2000 بازدیدکننده در روز شود شما از طریق کد پاپ آندر 12 تومانی روزی 24 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد. البته هم اکنون سایت های بزرگی هستند که روزی 500 هزار و بیشتر بازدید دارند.

بنابراین با اراده ای محکم و با قدرت یک وبلاگ بسازید. مطالب را هم زمان هم در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نشر دهید. با این کار علاوه بر درآمد سرشار و راحت، محتوای وب فارسی نیز گسترش می یابد. پس فقط به فکر کلیک کردن نباشید… جذب بازدید کننده مهم است.

در ادامه ممکن است به مطلب ساخت وب سایت رایگان | کسب و کارتو راه بنداز!  نیز علاقمند باشید.

۳) کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری ویژه

در این شیوه نیاز به داشتن سایت یا وبلاگ با رتبه خوب زیر 100 هزار جهانی می باشد.

کد تبلیغات را در مکان مناسبی از سایت خود قرار می‌دهید و به ازای هر نمایش 2 ریال و به ازای هر کلیک حداقل 300 ریال به شما تعلق می گیرد.

جهت آموزش کسب درآمد از طریق سیستم تبلیغات بنری ویژه ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

۴) کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

در سایت ما می‌توانید از طریق لایک پست یا دنبال کردنِ کانالها و صفحاتِ اجتماعی فعالین اینترنتی و دارندگانِ سایتهای مهم کسب درآمد کنید.

در این بخش فعلا به صورت مستقیم از 2 شبکه اجتماعی اینستاگرام و آپارات می توان کسب درآمد کرد.

جهت بررسی بیشتر می توانید به مطلب اختصاصی در مورد هر یک از این دو شبکه اجتماعی مراجعه نمایید

1) کسب درآمد از طریق اینستاگرام

2) کسب درآمد از طریق آپارات

۵) کسب درآمد اینترنتی دائمی از طریق معرفی ما

از طریق معرفی کسب و کار ما می‌توانید ده درصد پورسانت را برای همیشه ازان خود کنید.

خبر خوب دیگر اینکه برای همیشه هر خریدی که آن فرد در بخش بنری ویژه انجام دهد 20 درصد خرید به صورت لحظه ای برای شما شارژ می شود. یعنی با خرید بسته 100 هزار تومانی، 20 هزار تومان برای شما می شود. آن هم نه یک بار بلکه برای هر خرید جدیدی این اتفاق تکرار می شود.

برای شروع کار باید از طریق پنل مدیریت وارد بخش زیر مجموعه گیری شوید. زیر مجموعه گیری به دو طریق انجام میشود.

1) از طریق لینک ارجاء منحصر به فرد شما

تنها کافی است کاربر فقط یکبار روی لینک منحصر به فرد شما کلیک کند,حتی اگر شماره شما را حذف کند دیگر سیستم آن را زیر مجموعه شما می کند و هیچ راه فراری ندارد.حتی اگر همان لحظه هم عضو نشود بازهم هر زمان دیگری عضو شود زیر مجموعه شماست. لینک منحصر به فرد خود را در بخش تبادل لینک با دوستان سایت خود یا به عنوان معرفی سایت یا از طرق مختلف جذب زیرمجموعه مورد استفاده قرار دهید. اگر کانال تلگرامی یا اینستاگرامی دارید می توانید با یک معرفی برای همیشه کسب درآمد داشته باشید.

نمونه لینک منحصر به فرد به صورت زیر است:
https://www.p30rank.ir/?ref=1122464

۲) روش ارجاء و زیرمجموعه گیری از طریق بنرها

همان خاصیت لینک منحصر به فرد در قالب بنرهای مختلف – منظور از خاصیت لینک منحصر به فرد این است که در صورتی که کاربر روی بنر کلیک کند دیگر زیر مجموعه شماست و حتی با حذف کد ارجاء و گذشت زمان امکان فرار ندارد.

کسب درآمد با جستجو در گوگل

6) کسب درآمد از طریق اخذ نمایندگی فروش کلیه خدمات

در صورتی که شما کانال یا گروه تلگرامی یا اینستاگرامی یا سایت بزرگ دارید… میتوانید درخواست نمایندگی بدهید تا سوابق فعالیت و خریدهای شما بررسی شده و کد تخفیف ویژه نمایندگی کلیه خدمات به شما اهدا شود… لطفا در صورتی اقدام به تماس برای اخذ نمایندگی کنید که شرایط آن را داشته باشد. آی دی تلکرام: @SEOـp30rank و شماره تماس 09112329823

تمامی روش های کسب درآمدی این سایت مطمئن و قابل اعتماد است و با ثبت شماره شبا به صورت خودکار هر هفته شنبه ها به حساب شما واریز می شود. لیست واریزی ها در پنل مدیریت موجود است.

جهت مشاوره بیشتر می توانید با شماره تماس 09112329823 ارتباط برقرار کنید.

در ادامه ممکن است به مطلب کسب درآمد از پاپ آندر نیز علاقمند باشید.

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

132 thoughts on “کسب درآمد اینترنتی مطمئن

    1. Nfs

      سلام ببخشید مقدار درامدی ک از سایت من د اورده بودم ۱۰ هزار بود ولی سایت شنبه برام واریز نداشته مشکل از چیه ؟

      1. محمد علیپور

        احتمالا در زمان تسویه که شب جمعه بوده، حساب شما 9000 نشده بود
        با واریز هفته بعد باید واریز شود.
        این در صورتی است که فرض کنیم درآمد شما واقعا به عدد 9000 رسیده باشد

  1. Saji

    سلام من ثبت نام کردم تمام مراحل رو انجام دادم ولی کد دائم پشت سر هم برا من میاد هر چقد میزنم کدهارو پیغام کسب درامد موفق بود نمیاد برام، انقد کد ها زیاد هست که چندین ساعت میزنم وقتی خسته میشم میزارم یک ساعت بعد بقیشو بزنم میام میزنه زمان تبلیغ تمام شد و به حسابم چیزی اضافه نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید از صب تا شب کلی وقت گذاشتم کد زدم ولی هیچی اضافه نکرد

    1. روژبین

      معزرت الان موجودی من ۱۳۵۰هست یعنی چند یک میلیونو سیصد و پنجاه؟؟؟؟؟ و من دیروز وارد شدم فردا پولم واریز میشه ؟

  2. الهام نصیری

    به من فقط اولین جستجو ک کلیک کردم تایید شو و کد امنیتی داد…بقیه رو کد نمیده چبکار کنم کنم؟

      1. طناز

        سلام من موجودی حسابم بالای ده تومنه با وجود اینکه اطلاعات بانکیم رو ثبت کردم ولی واریز به حسابم نشده میشه بگید برچه اساسی واریز دارید؟ و چه تاریخ هایی هستش

    1. hadis

      سلام ببخشی چجوری میشه حساب رو ویژه کرد و این ویژه بودن ایا روی درامد تاثیری داره؟ و این تبدیل درامد به امتیاز به چه کار میاد؟

      1. شجاعی

        از قسمت پنل افزایش بازدید ≥ بخش مالی ≥ ثبت حساب بانکی ≥ گزینه نوع حساب کاربری جلوش یه کلید هست کلیک کنین عملیات ویژه شدن حساب بعد از پرداخت اتوماتیک انجام میشه. بعد از ویژه شدن به صورت مستقیم روی درآمد تاثیر نداره ولی کمترهزینه کردن یا خدمات بیشتر گرفتن خودش یه جور درآمد بیشتره. ضمنا بعد ویژه شدن حساب کنید حدود ۱۵ تومان از ۲۰ تومان مبلغ پرداختی به سایت بهتون در قالب موجودی خرید محصولات برمیگرده که حدود ۵ تومان تقریبا اضافه پرداختین که اگه از گزینه cph که به نظرم ۵۰ تومان می ارزه بگذریم فکر نکنم ناعادلانه باشه که ۵ تومان هم مدیر یه همچین سایتی که شنبه به شنبه تا ریال آخر پول بچه هارو میده سود کنه !!! بدون تعارف من اگه مدیر سایت بودم که بیشتر از 90% پول خریدارهای سایتمو بین کاربرام تقسیم میکردم هرماه به ماه بابت ویژه موندن کاربرام ۵ تا ۱۰ تومان می‌گرفتم یا برا کاربرام در هر پرداخت 10% موجودی رو در قالب موجودی ووچر واریز میکردم که به همون نسبت که کاربر داره درآمد کسب می‌کنه 10 درصدشم باید از محصولات سایت خرید مجدد داشته باشه که این چرخه نخوابه !

    1. Mhdy yk

      سلام من سر درنمیارم روزی کار میکنیم مثلا میزنه 1300 . اگر ماهانه کار کنیم همینطوری ، ماهانه میشه 39 هزارتومان ؟!؟ پس چطور میگن ما روزی مثلا 50 هزار درمیاریم ؟ لطفا یه انسان کاربلد راهنماییم کنه ممنون میشم .

      1. شجاعی

        سلام دیدم صادقانه سوال کردین گفتم به رسم ادب و برحسب وظیفه لازمه که بگم و جواب بدم. اول اینکه دوست عزیز میخوای باور کن میخوای نکن ولی شخص خود من بگم 50 تومان دروغه ولی 45 هزارتومان تویه روز گرفتم.!. که صادقانه بذار بگم چندسال پیش از روزانه 250 تا یه تومانی شروع کردم وبا همین سایت هم شروع کردم و به اینجا و امروز رسیدم!! .. من کار بلد نیستم ولی راه و الگویی که همیشه بوده قانع بودن و صبرکردن و طمع نکردنه! .. شما امروز به همین 1300 تومان قانع باش وبگو خدا رو شکر .. صبور باش چون باصبرکردن میتونی از خودت بپرسی که مثلا سایتایی که تبلیغ گوگل میدن چرا میدن؟ و خودت هم مجبور میشی بری دنبال جواب خودت .. آروم آروم میری یه وبلاگ یا سایت برا خودت میزنی و اگه طمع نکنی کم کم بزرگش می‌کنی .. به عبارت دقیقتر خودت تو این راه بزرک شدی و میتونی راه خودتو پیدا کنی .. تو دنیای مجازی راه کسب درآمد فقط سرچ گوگل نیست فقط پاپ آپ هم نیست تبلیغ بنری هم نیست .. شاید من راهی پیدا کرده باشم که با افزایش ترافیک و بازدید های سایتم مثلا از پاپ آپ روزی 50 تومان در بیارم ولی الزاما شما نمیتونی از این راه به جای من برسی یا شاید شما ازسفارش سرچ گوگل تونسته باشی سود فروش سایتتو روزی به 200تومان برسونی ولی کسی قسم نخورده که منم میتونم مثه شما فروش موفق در این سطح داشته باشم!!! به قول خودم اگه طاقت بیاری اثر انگشت خودتو پیدا می‌کنی .. ضمنا اگه فکر کردی دنیای مجازی نهایتش روزی 50 تومان می‌تونه سود بده بذار رک بگم خیلی کوچولو داری فکر می‌کنی دوست من !! حالا بازم اگه حرفام برات غیرقابل باور بود بگو سند بدم که ببینی زمانی من ۶ ماه اینجا وقت گذاشتم که بتونم 10هزارتومان برداشت کنم و زمانی هم بوده مثه همین چندروز پیش که بازم میگم روزی 45 هزارتومان درآوردم.. !! پس نقل پول نیست به پولش فکر نکن که شد 1300تومان.. به کسب کردن و کاسب شدن خودت فکر کن بقیش خودش میاد .. !!

        1. پگی

          خیلی ممنون بابت راهنماییتون واقعا امید دهنده بود من تازه شروع کردم ب وبلاگ ساختن میشه کارهایی ک خودتون برای پیشرفت تون کردین رو بگین تا ماهم یاد بگیریم بازم ممنون از شما

          1. شجاعی

            سلام مجدد عذرخواهی بابت تاخیر در جواب. در جواب سوال شما باید بگم : همون‌طور که عرض کردم یه فرمول موفقیت بیشتر وجود نداره اونم قانع بودن صبور بودن طمع نکردن !! این نسخه عمومیش میشه و نسخه اختصاصی که زیرمجموعه نسخه عمومی باشه نه دست منه نه هیچکس دیگه که شما بخوای ازش الگوبرداری یا همون راه رو بری. چون من نمی‌دونم روحیات شما چیه علاقه شما چیه صبر شما چقدره زمان براشماچقدره و .. اما خوب می‌دونم هرکس ادعا کرد یا هرکس به هر طریقی خواست حس طمع شما رو قلقلک کنه که مثلا از یه وبلاگ یا حتی از خود گوگل که شما بشی مدیرش وشما قطعا میتونی پول دربیاری و به رویاهات برسی بدون دروغ میگه .. همونجورکه تو بازار سنتی و واقعی خودمون هزارن نفرهر روز ورشکست میشن و هزاران نفر رشد میکنن اینجام همون قانون برقراره.. شما میخوای وبلاگ بزن میخوای سایت بزن اپلیکیشن بساز یا میخوای هکر شو و.. مهم نیست فقط تلاش کن که یه چیزی بشی!! . حتی شهرت هم موفقیت نیست مثلا همه ما میگیم سایتی مثه دیوار که رتبه زیر 10 الکسای ایران داره ببین چه پولی درمیاره؟ چون همه ایران میگن دیوار ولی واقعیت اینه که در مقایسه دیوار و مثلا سایتی مثه ایستگاه که اختلاف چندصدتایی با دیوار داره داره به مراتب بیشتر از دیوار پول درمیاره و شاید شماهم الان اولین باره که اسمشو می‌شنوی!! .. یه نگاه فقط به صفحه اول این سایت و یه حساب ساده نشون میده که دیوار داره با التماس 1000 تومان تمدید آگهی میگیره و ایستگاه چندصدهزارتومان فقط برا رقابتی که مشتری ها باهم داشته باشن .. ولی بدون تو این سالها امثال ایستگاه زیاد اومدن و رفتن چون همشون مثه الان شما فکر میکردن به همین سادگی میشه ایستگاه شد!! .. دوست عزیز خیالات رو بذار کنار چون اینجا سخت‌تر از بازار سنتی نباشه آسون تر نیست. امثالی مثه ایستگاه موفقن چون براشون مهم نبود چندنفر دارن ازش کپی میکنن یا مهم نبود دیوار رتبه چند الکسا داره که بگه پس بیچاره شدم. اگه ایستگاه یا هر برند دیگه برندشده رازش این بوده که سرشو انداخته پایین و کارشو طبق هدف خودش با بهترین کیفیت انجام داده .. شمام هدفتو پیدا کن بعد نگاه نکن کی چی شده یا کی چی میگه .. عملکرد تو به بهترین نحو که خودتو راضی کنه پیش ببر . و معلوم نیست شاید بعد یه زمان کوتاه چندماهه یا شایدم چندساله که اونم به خودتو و همین کیفیات برمیگرده یهو سرتو بالا می‌کنی میبینی اسمت شده سرزبونا و شدی برند !!! یا شایدم نشی برند یهو دیدی صفرای حساب بانکیت چنان زیادن که خودت خندت بگیره و بگی چجوری مگه ممکنه؟ .. خلاصه نمی‌دونم هیچ چیز مطلق نیست جز باور و تلاش و ایمان خودت که خودت لازمه خودتو بشناسی و بتونی بین ایمان به کارت و توهم فانتزی پول یا شهرت فرق بذاری .. اما آخرین توصیه هم که اگه فراموشش کنی مهم نیست ایستگاهی یا حتی گوگل . قطعا بیچاره میشی اینه که مغرور بشی و فراموش کنی کی بودی و هرچی داری از تصدق سر همه کاربرهای این دنیای مجازی داری.من بچه شیخ نیستم ولی وای به روزی که شده باشی دیجی کالا یا دیوار و اونجا بجای شکر خدا و بجای خدمت بیشتر به خلق خدا مغرور شی و فکر کنی که این تویی که میتونی هرسیاستی که دلت بخواد بین مشتریان یا خریدار ها و فروشنده هات پیاده کنی و اگه فکر کردی خودت و توبودی به اینجارسیدی شک نکن چنان مثل حباب بزرگ میشی که نفهمی چجوری بادکردی و ترکیدی؟ .. اگه به خدای خودت مطمئن باشی و خودتو توی این اقیانوس مواج به اون بسپاری دیجی کالا که سهله شاید روزی فیس تو فیس باگوگل اعلام موجودیت کنی ! یا شایدم آخرین سایت دنیا باشی اما پولات قد اولین ثروتمند دنیاباشه . بیشتراز این هم وجود نداره قطعیتی هم جز تلاش و امید وجود نداره! از الان هدف بذار و هر هدفی هم میخوای بذار ولی از الان نیتی جز خدمات دادن به تک تک آدمهایی که اینجارو ساختن و اگه نباشن توهم نیستی نداشته باش . پس قدرشونو بدون یا خودشون یا خدای اونا که خدای من و شماهم هست به وقتش جبران میکنن !! موفق باشی

        2. زینب

          سلام ببخشید من یه هفته هست وارد این کار شدم تواین یه هفته 6تومن کارکردم ب من گفتن ک بعد یک ماه ونیم دیگه حسابم ویژه میشه و تومان به هزار تبدیل میشه و روزی ۸۰هزارتومن کار میکنم این حقیقت داره میشه راهنماییم کنید ؟

        1. محمد علیپور

          سلام
          باید درآمد شما 9000 تومان و به بالا و شماره شبا ثبت شده باشد… لطفا دقت نمایید…
          درآمد سایت بر اساس تک تومان است…

    1. آناهیتا

      با سلام
      من دوروز از روش کسب درآمد گوگل استفاده کردم و درست بود
      اما چند روز است در موزیلا و کروم در ویندوز سایتتان باز نمیشود
      در اندروید هم با کروم نمیتوانم از راه گوگل سرچ وارد شوم و سایت ها فقط باز میشوند و کد دریافت نمیکنم

    1. محمد علیپور

      سلام
      هر هفته شنبه ها
      چون این شنبه تعطیل است میفته یکشنبه
      دلیلش اینه که حواله پایا در روزهای تعطیل ممکن نیست

      1. محمد علیپور

        به زودی بخش تبدیل امتیاز به درآمد صرفا برای این بخش فعال میشه…
        همچنین شما میتوانید به عنوان نماینده فروش با تخفیف ویژه کلیه خدمات سایت ما استفاده کنید و برای مشتری های خود این خدمات را بفروشید

    1. محمد علیپور

      سلام
      هر هفته شنبه ها به طور اتوماتیک
      به شرطی که
      1) درآمد بزرگتر یا مساوی 9000 تومان باشد
      2) شماره شبا صحیح وارد شده باشد.

  3. رضا کرمی

    اشکال در قسمت درآمد از جستجو در گوگل.
    آقا من فقط از اولین آدرس فقط تونستم کسب درآمد کنم.باقی آدرسهای هرکاری کردم شمارش معکوس نیامد.اشکال از کجاست؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محمد علیپور

      سلام
      در ویندوز از مرورگر فایرفاکس تازه نصب شده بدون افزونه
      و در اندروید نیز از گوگل کروم استفاده کنید
      فایرفاکس در اندروید با سیستم ما سازگاری ندارد

  4. پ.ش

    تو قسمت کد مخصوص کسب درآمد از پاپ اندر دقیقا باید این کدارو کجا وارد کنیم، چه جوریه اصلا؟؟؟؟

    1. محمد علیپور

      اگر وبلاگ دارید که فیلم آموزشی گذاشتیم…
      اگر سایت دارید و وردپرسی است…
      از بخش نمایش–> ویرایشگر–> فایل سرآیند.
      یا از تنظیمات قالب کد را در قسمت هد سایت قرار دهید
      در صورت نیاز به کمک با تلگرام بنده در ارتباط باشید
      @seop30rank

  5. arsalancr7

    سلام میهن بلاگ اجازه ساخت وبلاگ نمیده لطفا وبلاگ دیگری که اجازه گذاشتن کد جاوا رو میده معرفی کنید با سپاس

  6. پگی

    سلام من بلاگفا دارم تازه درست کردم
    الان این کد پاپ آپ رو باید کجا وارد کنم و اینکه تکی و چندتای چه فرقی داره؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین شاید سوال خیلیا باشه

    1. محمد علیپور

      سیستم وبلاگدهی بلاگفا با قرار دادن کدهای تبلیغاتی به شدت مشکل داره… و اجازه نمیده وبلاگ نویس از وبلاگ رایگانش حتی 1 ریال درآمد کسب کنه … از پارسی بلاگ استفاده کنید..

  7. m_lord8282

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما میخام داخل سایت ثبت نام کنم ام میگه تصویر امنیتی کلیک نشده است باید چی کار کنم در ضمن من با اینترانت مجبورم بیام داخل سایت.
    لطفا راهنماییم کنین.ممنوم

    1. محمد علیپور

      سلام
      بخش شناسایی انسان از ربات برای شرکت گوگل هست… و هر آدم در سطح هوشی متوسط به پایین توانایی تکمیل آن را دارد… مجددا با دقت بیشتری انجام دهید.

  8. زانکو رهبری

    سلام.تو قسمت کسب درامد از جستجو وقتی سایتهارو باز میکنی نه شمارشگر میاد نه کد…با کروم هم رفتم باز همونه و درامد محاسبه نمیشه

  9. علی

    سلام خواهشا اگر امکان داره سیستم شارز موبایل هم بزارید تا هر وقت به حد مورد نظر رسید بشه شارز گرفت

      1. شجاعی

        سلام منظور دوستمون اینه که مثه بعضی سایتای کلیکی که قدیم بودن و که کاربر اکثرا مجبور بود برای نقدکردن موجودیش شارژ ایرانسل و همراه اول بگیره و به مکافات اون سایتا واریزی داشتن شماهم یه همچین قابلیتی تعریف کنی. البته نمیگم بده ولی فکر نکنم لاقل برای شما به عنوان مدیرسایت بصرفه باشه چون اون سایتای کلیکی معمولا حجم مشخصی کارت شارژ میخریدن و برنامه ریزی زمانی داشتن که همزمان با دان شدن سایت کارت شارژشونم تموم بشه … که تو اون روش سریال هارو دستی یا فایل شده میدادن به قروشگاه خودشون که شماهم میتونی همونجوری و محدود عمل کنی
        البته شارژ برخط و مستقیم نداری ولی اگه مستقیم و آنلاینبخوای از موجودی کاربر کسرکنی و مثلا آنلاین شماره تلفن کاربر شارژ بشه هزینه بالایی برا سوییچ و بنل نمایندگی باید به ابراتورها بدی که خودت میدونی دیگه ماشالله ابراتورهای ما جیباشون سوراخه و به سادگی حتی چندمیلیون هم راضی نمیشن .. شاید چندصدمیلیون !!!
        البته با چنددست واسط هم هستن که بهت سوییچ بدن ولی خوب بسته به اعتماد شماست مثه شارژ رسیلر… که بازم من باشم جز از خود ابراتور از هیچکی دیگه سوییچ نمیگیرم و همون روش کلاسیک خرید کارت شارژ و بارگزاری دستی تو دیتابیس خودمو ترجیح میدم!… مرسی

  10. mohsen

    سلام بنده عضو سایت هستم و برای قسمت کسب درامد از فالو اینستگرام،هرکاری میکنم میگه اینستا فالوی شمارو تایید نکرده درحالیکه دوباره بازش میکنم میبینم فالوو شده!یا داخل اینستام چک میکنم میبینم فالو شده، لطفا رسیدگی و تصحیحش کنین با تشکر.

  11. احمد

    سلام.در بخش ثبت نام میشود نام و نام خانوادگی الکی بنویسیم یا حتما حتما باید واقعی باشد و اگر حتما حتما باید واقعی باشد به چه درد شما می خورد

    1. محمد علیپور

      سلام
      با توجه به پرداخت از طریق بانک
      نیاز هست اسم و فامیل واقعی باشد
      ما نیازی ندازیم
      شما نیاز دارید که پول به حساب شما دقیق واریز بشه در حواله پایا

    1. محمد علیپور

      سلام
      شماره شبا را ثبت کنید
      زمانی که مبلغ درآمد شما حداقل به 9000 تومان برسد، خودکار در صف واریزهای بعدی قرار میگیرد

  12. احمد

    سلام.ببخشید من از بخش جستجو در گوگل وقتی که شروع جستجو سایت را زدم و پیدا کردم و پس از انتخاب سایت وارد آن شدم و پس از پایان شمارش ثانیه برایم کد نیامد و به همین خاطر صفحه را REFRESH کردم تا شاید درست شود ولی برای بار دوم پس از پایان شمارش ثانیه کد تایید آمد و من آن را وارد کردم.ولی سیستم شما به من هشدار خطا داد و گفت که شما متقلب هستید ببخشید این ایرادات بعدا مشگلی ایجاد نمی کند چون من به هیچ عنوان قصد تقلب و سود جویی ندارم

  13. احمد

    سلام.ببخشید راهی هست سایت های جدید برای دیدن آن هابیاید در افزایش جستجو گوگل تا بتوان بیشتر کسب درآمد کرد.چون در روز یکی یا دوبار سایت های جدید می آید که تعدادشم کم است نسبت به اولین بار شما باید سیستم خود را آپدیت کنید تا با هر بار ورود به پنل کاربری سایت های جدیدی برای بازدید وجود داشته باشد یا می توان کاری کرد که با هر بار ورودبه پنل کاربری خود سایت های جدید به وجود بیاید.لایک و فالو آپارات نیز فقط یک بار وجود داشت از آن موقع به بعد هر دفعه که وارد پنل کاربری میشوم مینویسد چیزی برای فالو و لایک وجود ندارد. برای کسب امتیاز فالو و لایک آپارات امتیاز بخرید.در کل راهی هست که همه چی آپدیتشه تا با هر بار وارد شدن به پنل کاربری بتوان درآمد کسب کرد یا خیر.

  14. احمد

    حالا اشکال نداره قبلی رو جواب ندادی اما جدی سیستمتون رو درست کنید هر چقدر در بخش فالو اینستاگرام فالو می کنم همه رو سیستم میگه اینستاگرام فالو شما را حساب نکرد در حالی که هر وقت وارد اینیستا میشم میبینم اون چیزهایی که شما گفتین فالو کنم فالو شده پس چرا سیستمتون قبول نمی کنه لطفا اطفا لطفا درست کنید

  15. احمد

    سلام. ولی آپارات کسی را واسه لایک و دنبال کردن نمی آره.چقدر می کشه که کسی را واسه دنبال کردن و لایک کردن بیاره. سوال بالایی هم جواب بدید لطفا

  16. احمد

    همون اول کار آورد فقط یه بار هم بعد گذشت 7 یا 8 روزآورد الان دوباره خالی زمان آوردن لایک و فالو جدید آپارات این هم می کشه یا راهی هست سریعتر لایک و فالو جدید بیاره

  17. امیر

    سلام ببخشید میشه برای سرویس شبکه های اجتماعی یه کاری بکنید به جز یکی دو دفعه ای که لایک و فالو اورد دیگه نمیاره یه ذره زیادشون کنید تا هر موقع که وارد سایت میشیم داشته باشه

  18. مهدی خان خان خانان

    باسلام میخساتم مشکلی رو گزارش بدم پیشتیبانی که جواب نیمدید تلگرام هم همینطور مشکل درخواست دارم مبلغلم به بالای 9000 تومن رسیده و مدارک هایم ور هم وارد کردم ولی خوب درخواست برداشت که میزنم فقط مطلب و قوانین میاره لطفا راهنماییی کنید

  19. مهدی خان خانان

    سلام یه سوالی داشتم چرا میخای روی تبلیغات کلیک میکنی ثانیه شمار میاد و موقع حل کپچا همش اخطار میده لطفا برسی کنید
    و سوال دوم میخام پول هام رو جمع کنم منظورم آینه دوست ندارم هر شنبه شنبه به صورت خودکار برداشت بشه چه کاری کنم لطفا راهنمایی کنید

      1. مهدی خان خانان

        سلام یه سوالی داشتم چرا میخای روی تبلیغات کلیک میکنی ثانیه شمار میاد و موقع حل کپچا همش اخطار میده لطفا برسی کنید
        یا بعضی اوقات روی سایت کلیک میکنی درست هم کلیک میکنم ولی ثانیه شمار نمیاد

    1. Mohammed

      سلام آقای علیپور خسته نباشین من دیدگاه ها رو خوندم و به نظر میاد سایت خوب و پردرآمدی راه اندازی کردین ممنون ازتون من تو ایمیل تایید گیر کردم و چند روزه ثبت نام کردم ولی ایمیل تایید نمیاد برام لطفا در این زمینه منو راهنمایی بکنید؟

  20. مصطفی

    سلام چرا امکان ثبت نام وجود ندارد؟ با وجود اینکه چندین مرتبه اطلاعات صحیح در فیلد های صفحه ثبت نام وارد می کنیم و کلیک روی ثبت نام می زنیم در سایت ولی اتفاق خاصی رخ نمی دهد؟

  21. یزدان

    سلام ببخشید برای افزایش در آمد در بخش فالوور آپارات و لایک وهم چنین بخش در آمد از طریق پاپ اندر چه کار باید کرد. چون کسانی مثل بنده که سایت و ندارند نمی‌توانند از پاپ اندر کسب در آمد کنند با تشکر از راهنمایی شما

  22. احمد

    سلام. کسب درآمد از طریق پاپ آندر که گفتید تو ویدیو اش خودتون کلیک می کنید و پول دریافت می کنید ولی طبق توضیحاتی که دادید در بالای ویدیو گیج شدم الان ما حق نداریم طبق ویدیو چهارتا کلیک بکنیم و پس از کاری که کردید دوباره چهارتا کلیک کرد و دوباره پس از آن چهارتا کلیک کرد و دوباره پس از کاری که کردید چهر تا کلیک کرد و همین روند را ادامه داد یا بازدید کننده باید این چهر کلیک را کند و آخر ویدیو گفتید پیج لود نشه و کمتر از یک دقیقه بازماند خلاف شرع و .. این جمله آخر ویدیو معنی اش رو نمی فهمم اگه هر کاری طبق ویدیو انجام دادید انجام بدهیم ایراد دارد یا نه مثلا در ویدیو شما 8 بار کلیک کردید و بین آن ها 4 تا 4تا کوکی های سایت را پاک کردید اگر ما 64 بار یا بیشتر این کار را بکنیم و بین آن ها طبق ویدیو 4تا 4تا کوکی های سایت را پاک کنیم درست است یا خلاف شرع . در ضمن لطفا بگویید هر مطلبی می توان در وبلاگ قرار داد یا باید حتما درمورد پی سی رنک باشد

  23. احمد

    در ضمن من باید کدهای مخصوص صاحببان سایت رو بر دارم یا کد های مخصوص وبلاگ چون خودتون گفتین این روش کسب درآمد برای افرادی است که سایت ندارند ولی در ویدیو کد مخصوص صاحبان سایت را در وبلاگ قرار دادین الان دقیقا توضیح بدید باید چیکار کرد ممنون به دیدگاه قبل هم لطفا جواب بدید

      1. احمد

        » درج هر گونه کد و اسکریپ برای حذف تبلیغات سایت، کدهای سیستمهای کسب درآمد، پاپ آپ و انتقال صفحه به آدرس دیگر ممنوع است. بلاگفا اینو میگه یعنی نمیشه از کدهای کسب درآمد پاپ آندر ویژه استفاده کرد حالا چیکار کنم در بلاگ اسکای نیز جایی برای قرار دادن کد پاپ آندر ویژه وجود نداره و در میهن بلاگ نیز نمیشه وبلاگ ساخت لطفا هر چه سزیعتر جواب بدید توجه کنید بلاگفا گفته ممنوع کد سیستم های کسب درآمد و همچنین پاپ آندر خب حالا من باید چیکار کنم

  24. احمد

    جواب دو دیدگاه قبلی رو بدین لطفا برای وارد کردن شماره شبا باید IR قرار داد یا فقط باید شماره رو قرارر داد

  25. احمد

    سلام. کسب درآمد از طریق پاپ آندر که گفتید تو ویدیو اش خودتون کلیک می کنید و پول دریافت می کنید ولی طبق توضیحاتی که دادید در بالای ویدیو گیج شدم الان ما حق نداریم طبق ویدیو چهارتا کلیک بکنیم و پس از کاری که کردید دوباره چهارتا کلیک کرد و دوباره پس از آن چهارتا کلیک کرد و دوباره پس از کاری که کردید چهر تا کلیک کرد و همین روند را ادامه داد یا بازدید کننده باید این چهر کلیک را کند و آخر ویدیو گفتید پیج لود نشه و کمتر از یک دقیقه بازماند خلاف شرع و .. این جمله آخر ویدیو معنی اش رو نمی فهمم اگه هر کاری طبق ویدیو انجام دادید انجام بدهیم ایراد دارد یا نه مثلا در ویدیو شما ۸ بار کلیک کردید و بین آن ها ۴ تا ۴تا کوکی های سایت را پاک کردید اگر ما ۶۴ بار یا بیشتر این کار را بکنیم و بین آن ها طبق ویدیو ۴تا ۴تا کوکی های سایت را پاک کنیم درست است یا خلاف شرع . در ضمن لطفا بگویید هر مطلبی می توان در وبلاگ قرار داد یا باید حتما درمورد پی سی رنک باشد

  26. احمد

    » درج هر گونه کد و اسکریپ برای حذف تبلیغات سایت، کدهای سیستمهای کسب درآمد، پاپ آپ و انتقال صفحه به آدرس دیگر ممنوع است. بلاگفا اینو میگه یعنی نمیشه از کدهای کسب درآمد پاپ آندر ویژه استفاده کرد حالا چیکار کنم در بلاگ اسکای نیز جایی برای قرار دادن کد پاپ آندر ویژه وجود نداره و در میهن بلاگ نیز نمیشه وبلاگ ساخت لطفا هر چه سزیعتر جواب بدید توجه کنید بلاگفا گفته ممنوع کد سیستم های کسب درآمد و همچنین پاپ آندر خب حالا من باید چیکار کنم

  27. احمد

    سلام.تا الان دو دفعه که کد رو وارد کردم پس از دیدن سایت بعدش که تایید زدم زده شناسایی تقلب در سیستم ولی من مثل همیشه فقط پس از دیدن کد رو وارد کردم و تایید زدم الان اینارو که واقعا تقلب حساب نمی کنید چون من هیچ کار خاصی نکردم

  28. محمود

    سلام تازگیا برای من تایمر نمایش داده نمی شود چند هفته این طوری شده مرورگرم هم عوض کردم بازم نمایش نداد هم بافایرفاکس رفتم هم کروم

    1. محمد علیپور

      سلام
      امروز 31 شهریور 1400 پرداخت شد
      برای این کار باید حتما شماره شبا ثبت کرده باشید
      و مبلغ شما به 90000 ریال رسیده باشد.
      لینک کانال تلگرام جهت اطلاع لحظه ای از واریزی ها
      http://t.me/p30rankir

  29. ...

    سلام وقت بخیر من حدودا ۲۲ تومان از سایت پیسی رنک کسب درامد کرده ام اما هر کاری می کنم نمی شه برداشت زد. چندین بار هم امتحان کردم ولی نشد. وقتی می زنی برداشت یکسری متن می یاره. شماره کارت و شبا مم وارد کرده ام.ممنون میشم یه نگاهی بندازید که مشکل از کجاست.
    کلا از سایت چه روز و ساعتی می شه برداشت زد؟

  30. ...

    سلام وقت بخیر من حدودا ۲۲ تومان از سایت پیسی رنک کسب درآمد کرده ام اما هر کاری می کنم نمی شه برداشت زد. وقتی می زنی برداشت فقط یکسری متن می یاره؛ همین. چندین بار هم امتحان کردم ولی نشد. شماره کارت و شبا مم وارد کرده ام. ممنون میشم یه نگاهی بندازید که مشکل از کجاست.
    کلا سایت چه روز و ساعاتی پرداخت داره؟

  31. علی...

    سلام ببخشید یه سوال من ثبت نام میکنم میام بخش ورود همون ایمیل و رمز رو که باهاش ثبت نام کردم میام اینجا وارد میکنم میگه رمز یا ایمیل اشتباهه خیلی ایمیل رو چک ولی نه رمز اشتباه نه ایمیل میشه کسی بگه چکار کنم؟
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.