سئو محلی خود را با گوگل مای بیزینس بهبود بخشید

سئو محلی خود را با گوگل مای بیزینس بهبود بخشید

هر یک از صاحبان مشاغل با یک وب سایت به دنبال راه هایی برای جلب توجه کاربران هستند. اکنون، در طول همه گیری های ویروس کرونا، ضروری است که به مشتریان یک نمایه به روز گوگل برای تجارتتان ارائه دهید. تاکتیک های زیادی برای کسب رتبه وجود دارد، اما چرا این تاکتیک ها برای سئو محلی اینقدر مهم هستند؟

Google My Business چیست؟

Google My Business یا همان کسب و کار من یک فروشگاه یکارپچه گوگل است که نحوه عملکرد و فعالیت شما در موتور جستجو را کنترل می کند. این یک ابزار اساسی برای یافتن و تنظیم نحوه نمایش سایت شما در نقشه ها، نمودار دانش، گوگل پلاس و نتایج جستجوی ارگانیک است. شما میتوانید کسب و کار خود را با اضافه کردن جزئیات، ساعات کار، عکس و… مدیریت کنید. حتی گزینه های ویژه ای برای مدیریت لیست مشاغلتان در طول بحران کووید ۱۹ وجود دارد.

چطور کار می کند؟

شروع کار با گوگل مای بیزینس آسان است. شما باید حساب کاربری خود را بسازید و بگید که صاحب تجارت هستید. پس از تکمیل کردن جزئیات خود، یک کارت پستال از گوگل در آدرسی که مشخص کرده اید دریافت می کنید. این کارت تنها شما را صاحب شغلتان معرفی می کتد و اثر دیگری ندارد. برای برخی از مشاغل امکان تایید از طریق تماس تلفنی یا ایمیل نیز وجود دارد. گوگل دارای صفحه خاصی است که به شما کمک می کند وضعیت تایید خود را بررسی کنید.

پس از تایید می توانید تمام جزئیات لازم را پر کنید و لیست کار های خود را بررسی کنید. حتی می توانید بینش های منظم داشته باشید تا تعداد بازدید ها،کلیک ها و مشتریان را در یک دوره تعیین شده ببینید. این یک روش عالی برای درک چگونگی کسب و کارتان توسط گوگل و مشتریانتان است. به خاطر داشته باشید که مای بیزینس به تنهایی برای سئو محلی تان کافی نیست و همگام با آن باید به تلاش های بهینه سازی درونی و فنی خود ادامه بدید.

عوامل رتبه بندی

گوگل مای بیزینس از عوامل زیادی برای تعیین رتبه بندی مشاغل استفاده می کتد. ما سه مورد مهم را بیان می کنیم:

  • ارتباط
  • فاصله
  • برجستگی

ارتباط

ارتباط تعیین می کند که کسب و کار شما به چه شکلی با هدف جستجوی مشتری متناسب است. آیا تمرکز شما با آنچه مشتری نیاز دارد؛ یکسان است. پس تا آنجا که می توانید واضح باشید و تمرکز خود را حفظ کنید.

فاصله

فاصله یا نزدیکی یک عامل شناخته شده برای رتبه بندی مشاغل محلی است. نقشه گوگل به طور خودکار مشاغل محلی را به کاربر نشان می دهد. این کمک می کند که بگویید در یک منطقه خاص قرار دارید و با ایجاد محتوای محلی گرا در سایت خود، آن را نشان دهید. گوگل برای ازائه مناسب ترین مشاغل محلی از آنجه درمورد مکان جستجوگر شناخته شده استفاده می کند.

برجستگی

برجستگی در مورد فعالیت های مربوط به لیست شما است. برجستگی میتواند تعداد بررسی ها، رویداد ها، محتوای محلی و موارد دیگر باشد. همچنین به شما کمک می کند تا بتوانید لینک های با کیفیت را به سایت خود وارد کنید. مشخص کردن برجستگی کمی دشوار است اما یک چیز مشخص است: هیچکس از پروفایل های مرده خوشش نمی آید. شما باید آن را با عکس های جدید به روز کنید و بررسی ها (نظرها) را مدیریت کنید. همانطور که قبلا گفته شد باید سایتتان و گوگل مای بیزینس هماهنگ با هم پیش بروند و در یک تراز قرار بگیرند.

گوگل مای بیزینس چگونه کار می کند؟

گوگل مای بیزینس خود را بهبود کنید

برای شروع باید لیست خود را تنظیم کنید. پس از آن میتوانید نکات زیر را برای موفقیت در حساب کاربری من پیاده کنید. به خاطر داشته باشید که همه چیز هایی که اضافه می کنید باید مطابق با اطلاعاتی باشد که در سایتتان ارائه می دهید. اطلاعات نادرست شما را پایین می آورد و ممکن است رتبه های شما را نابود کند.

  • نام تجاری واقعی خود را وارد کنید
  • تا حد امکان دقیق ترین دسته بندی را انتخاب کنید
  • تا آنجا که میتوانید داده ارائه دهید
  • نمایه شما باید ۱۰۰% باشد
  • شماره همراه خود را بررسی کنید
  • زمان افتتاحیه خود را بررسی کنید
  • در مورد تعطیلات فکر کنید
  • عکس های خود را بررسی کنید (آیا دقیق خوب هستند یا میتوانید باز هم آنها را بهبود دهید؟)
  • استناد ها را در سایت های دیگر نیز ایجاد کنید
  • از هرزنامه ها دور شوید
  • لیست کسب و کار من را متناسب با سایت خود نگه دارید
  • اطلاعات خود را به روز نگه دارید

به یاد داشته باشید که همه چیز را تحت کنترل قرار دهید و آنها را فعال نگه دارید. اگر ساعت ها به کار خود ادامه بدید اما مطابق میلتان نباشد، نا امید خواهید شد.

مدیریت لیست کار ها در بحران کرونا

بسیاری از مشاغل بخاطر ویروس کرونا به طور موقت بسته شده اند، ایده خوبی است که با مدیریت صحیح گوگل مای بیزینس به مشتریان اطلاع دهید که چطور در این بحران کار می کنید. همیشه نمایه خود را به روز کنید. به مردم بگویید تا در مورد تغییرات ساعت کاری آگاهی داشته باشند یا اینکه بدانند حمل و نقل کمی آهسته تر خواهند بود. برای اطلاع از به روزرسانی های مشتریان از Google Posts استفاده کنید. همچنین میتوانید شغلتان روی حافلت بسته شدن موفق بگذارید. اگر نمایه را از طریق گوگل مای بیزینس مدیریت کنید، نمایه تجاری تان در گوگل و نقشه گوگل به روز می شود. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سئو محلی تان بسیار مهم است

سئو محلی تان بسیار مهم است بنابراین باید حساب کاربری خود را در مای بیزینس فعال کرده و آن را عالی کنید. برای بهترین استفاده از مای بیزینس باید آن را با سایت خود هنگام کرده و هر قسمت آن بهینه کنید. محتوای محلی را برای کلمه کلیدی و موقعیت مکانی شغلی انتخاب شده خود ایجاد کنید و از بک لینک های محلی با کیفیت برای ساختن یک پروفایل پیوندی محکم استفاده کنید. از مشتریان بخواهید که مشغلتان را در محل کار یا مای بیزینس بازبینی کنند. اطمینان حاصل کنید که لیست کارهایتان فعال و جذاب است، پروفایل های نادرست و غیرفعال خوب نیستند! موفق باشید.

به خواندن ادامه دهید: نحوه بهینه سازی صفحات فرود برای کاربران

منبع: Yoast.com

تگها: ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *