محتوای خود را تازه و به روز نگه دارید!

محتوای خود را به روز نگه دارید

چطور میتوانید اطمینان حاصل کنید که همه محتوای وب سایت شما هنوز هم مرتبط هستند؟ چرا مرتبط بودن محتوا مهم است؟ ممکن است برای برخی از وبلاگ نویسان، ایده های جدید برای نوشتن پست مهم ترین چالش باشد. با این حال، شما می خواهید که پست های موجودتان خود را به روز نشان دهند و این میتواند یک چالش بزرگتر هم باشد! در اینجا ما توضیح خواهیم داد که چرا  وقت گذاری برای محتوای تازه در سایت خود ارزش دارد. همچنین نکاتی را در مورد چگونگی دستیابی به هدفتان را به شما میگویم. یا ما همراه باشید.

چرا محتوای به روز مهم است؟

اهمیت محتوای به روز

به روزرسانی مطالب بسیار ضروری است زیرا شما که منیخواهید افراد اطلاعاتی را در سایت شما پیدا کنند که دیگر معتبر نیستند. اگر شما یک پست وبلاگ با کیفیت نوشتید و آن را بهینه کرده اید، احتمال دارد افراد آن پست را در موتورهای جسجو پیدا کنند. نکات زیادی برای نوشتن و بهینه سازی پست وجود دارد پس نباید پست های قدیمی حاوی توصیه هایی باشند که دیگر مهم نیستند، چون افراد به دنبال رفع مشکلات امروزی خود هستند.

اهمیت محتوای تازه برای سئو

تازه نگه داشتن محتوا یکی از دلایل مهم سئو است. اگر مقاله ای را بازنویسی کنید، گوگل متوجه تغییراتی در آن مقاله خاص خواهد شد. اگر مطمئن هستید که محتوای شما مرتبا به روز شده است، در واقع به گوگل نشان می دهید که سایت شما زنده است. شما میتوانید یک مقاله را به روز کنید یا بدون تغییر، با ارسال مجدد آن را به روز کنید.

نکاتی در مورد نحوه تازه نگه داشتن مطالب خود

نکاتی در مورد نحوه تازه نگه داشتن مطالب خود

۱- مهم: سنگ بنا ها را به روز کنید

مهم ترین نکته در مورد به روز نگه داشتن مطالب، تمرکز روی مقالات مهم شماست. این مقالات باید بهترین مقاله در وب سایت شما باشند. اینها مقالاتی هستند که میخواهید برای آنها یافت شوید. بنابراین، آنها باید ضمن به روزرسانی مطالب، در صدر لیست شما باشند.

۲- پست هایی که باعث ایجاد ترافکی زیادی می شوند را به روز کنید

به روز رسانی میتواند کار زیادی داشته باشد و اگر سایت شما واقعا بزرگ شود ممکن است یک کار روزانه باشد! اگر نمیدانید به روز رسانی را از کجا شروع کنید، نگاهی به آمار بازدید وب سایتتان بیندازید و از پربازدیدترین پست شروع به بروزرسانی کنید. اینها صفحاتی هستند که توسط مخاطبان شما دیده می شوند. بنابراین این صفحات بیشترین اولویت را در هنگام نمایش محتوای تازه دارند.

۳- پست های قدیمی و منسوخ شده را حذف کنید

با بزرگ شدن وبلاگ شما و نوشتن پست های جدید، برخی از مطالب شما به آرامی پیر می شوند. برخی از پست ها همیشه سبز هستند اما برخی از پست ها اینگونه نیستند. اگر برخی مقالات توسط کسی خوانده نشده باشد، میتوانید تصمیم بگیرید که به طور کلی آنها را حذف کنید. این کار سایت شما را به خوبی تمیز می کند! اگر تصمیم به حذف پستی دارید، حتما این مقاله را برای حذف درست یک پست بخوانید.”

۴- ادغام پست هایی که بسیار شبیه به هم هستند

اگر پست های زیادی را منتشر می کنید، ممکن است در پایان به پست های کاملا مشابه برسید. محتوای قدیمی خود را بررسی کنید و ببینید که آیا با محتوایی که تازه نوشتید مشابه است یا خیر. ممکن است این پست ها باعث لطمه زدن به رتبه بندی شما شوند که به این اتفاق آدم خواری کلمه کلیدی  می گویند. میتوانید با بررسی اینکه کدام پست در همان موضوع بهترین عملکرد را دارد، سپس پست قبلی را یا حذف کنید یا دو پست را با یکدیگر ادغام کنید.

۵- صفحات “دیگر” را فراموش نکنید

نه تنها پست های وبلاگ شما باید دارای محتوای به روز باشند بلکه سایر صفحات نیز دارای اهمیت هستند. فراموش نکنید که سوالات متداول را به روز کنید. شاید سوالات جدیدی بین مخاطبان شما به وجود آمده باشد. هنگام به روز رسانی صفحات وب سایت خود، صفحاتی مانند “صفحه درباره ما”، “صفحه مخاطب” و سایر صفحات ثابت در وب سایت خود را فراموش نکنید. ما میدانیم که این محتوا اغلب تغییر نمی کند اما از عملکرد آنها مطمئن شوید بهتر است.

چگونه محتوا را تازه نگه داریم؟

اگر میخواهید خوانندگان را با پست های قدیمی تر به وب سایت خود جذب کنید، به روز رسانی و مرتب سازی محتوای وب سایت شما مهم است. ضمن بازنویسی و تازه کردن مطالب قدیمی، حتما از با ارزش ترین محتوا ها و محتوا های پر بازدید شروع کنید! موفق باشید.

منبع: Yoast.com

تگها: ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *