۱۷ نکته برای سئو سایت در سال ۲۰۲۰

بهینه سازی سئو

ما یک چک لیست هفده نقطه ای از مواردی را که باید برای اجرای سئو سایت به صورت پیشرفته و مؤثر در نظر داشته باشید ارائه می دهیم. برای برقراری استراتژی جستجوی خود از امسال به بعد با هر دو مورد بهینه سازی برچسب عنوان و ایده های مهم روبرو خواهید شد.

☑ زیربنای سئو سایت خود را به دقت بررسی کنید

عناوین ، متا ، هدرها ، متن alt ، سرعت سایت ، robots.txt ، نقشه سایت ، UX ، CRO ، آنالیز و غیره برای پوشاندن پایه های خود با سئو بنیادی همچنان در سال ۲۰۲۰ بسیار مهم خواهد بود ، موارد اساسی مانند برچسب های عنوان ، توضیحات متا ، alt ، همه موارد اساسی SEO هستند.

اخیراً بحث های زیادی در مورد اینکه وقتی گوگل خیلی خوب تشخیص می دهد و می داند چه چیزی در یک تصویر است ، چرا ما لزوماً نیاز به ارائه متن alt داریم؟

اما شما باید به یاد داشته باشید که ما باید همچنان وب را به مکانی در دسترس تبدیل کنیم ، بنابراین برای اهداف دسترسی باید کاملاً به انجام آن کارها ادامه دهیم. اما من اکیداً پیشنهاد می کنم که API ویژوال گوگل را بررسی کرده و با آن بازی کنید تا ببینید چقدر خوب آنها واقعاً بدست آمده اند. خیلی باحال است

☑ نشانه گذاری طرحواره در سئو سایت

سؤالات متداول ، اخبار ، اطلاعات کسب و کار ، و غیره برای افزایش سئو سایت ضروری است.

نشانه‌گذاری طرحواره همچنان بسیار مهم خواهد بود ، طرح سؤالات متداول ، آرد سوخاری ، اطلاعات کسب و کار. طرحواره News که اکنون در نتایج صوتی اتفاق می افتد بسیار جالب است. فکر می کنم شاهد رشد این فضا خواهیم بود ، و قطعاً می توانید آن انواع مختلف نشانه گذاری را برای وب سایت خود اعمال کنید.

☑ تحقیق کنید که برای صنعت شما اهمیت دارد!

فقط به خاطر داشته باشید ، مقالات و تحقیقات و اطلاعات زیادی در مورد اینکه مکان ها در کجا قرار دارند ، آنچه باید برای تهیه تهیه کنید انجام می شود ، و من می خواهم که شما یک موضع استراتژیک در مورد صنعت خود و آنچه در آن مهم است ، اتخاذ کنید. فضای شما

در حالی که ممکن است پیشنهاد کنم سرعت صفحه در سال ۲۰۲۰ بسیار مهم باشد ، آیا این برای صنعت شما است؟ ما هنوز باید در مورد این موارد نگران باشیم و همچنان به پیشرفت آنها ادامه دهیم. اما اگر قادر هستید نگاهی واضح تر به عوامل رتبه بندی و آنچه به نظر می رسد عاملی برای فضای خاص شماست ، نگاهی واضح تر بیندازید ، می توانید بهتر و اصلاحات و اطلاعات صنعت اهرم های خود را در اولویت بندی کنید تا به شما در تمرکز کمک کند.
SER SERP های ملی دیگر قابل اعتماد نیستند
شما باید SERP ها و رتبه بندی های محلی را بدست آورید.

مدتی چنین بوده است. برای بدست آوردن تصویری دقیق و واضح از آنچه در نتایج جستجو می بایست نتایج جستجو و رتبه بندی ها را بومی سازی کنیم. من قصد داشتم E-A-T را اینجا بگذارم و بعد از آن نوع از آن عبور کنم.

بسیاری از مردم احساس می کنند E-A-T عاملی بزرگ است که به جلو حرکت می کند. فقط برای پرونده این پست همیشه یک عامل بوده است. طی ده سال گذشته اینگونه بوده است و با وجود این به روزرسانی های مختلف ، ما باید به انجام کارهایی ادامه دهیم. من فکر می کنم همیشه مهم بوده است و همینطور ادامه خواهد یافت.
content مطالب خوب و مفید را برای افراد بنویسید
اگرچه شما نمی توانید برای BERT بهینه شوید ، می توانید برای NLP بهتر بنویسید.

این به بهینه سازی متن شما برای پردازش زبان طبیعی کمک می کند. این کمک می کند تا آن را برای BERT در دسترس تر و دوستانه تر کند. در حالی که لزوماً نمی توانید مطلبی مانند BERT را بهینه کنید ، می توانید مطالب بسیار خوبی را که مردم به دنبال آن هستند بنویسید.
int قصد جستجوگر را درک کرده و آنها را تحقق بخشید و به خاطر داشته باشید که اغلب اوقات چند منظوره وجود دارد

نکته ای که باید در مورد این فضا فکر کنیم این است که ما از این کلمات کلیدی بسیار خاص به این درک غنی تر رفته ایم ، خب ، هدف این کلمات کلیدی چیست؟ چگونه می توانیم این امر را سامان دهیم و ارزش و محتوای حتی بهتری را برای بازدید کنندگان خود فراهم کنیم؟

یک راه برای پیش بردن این مسئله ، در نظر گرفتن Google اطلاعات جهان است. آنها می دانند وقتی افراد به جستجوی چیز خاصی می پردازند ، چه چیزی را جستجو می کنند. بنابراین عینک های کارآگاه خود را قرار داده و بررسی کنید که آنها برای یک کلمه کلیدی خاص چه چیزی را نشان می دهند.

آیا مضمون مشترکی در طول صفحات وجود دارد؟ متناسب با محتوای خود و قصد خود را برای حل آن. شما می توانید بهترین مقاله در جهان را با لباس DIY هالووین بنویسید ، اما اگر آن عناصر بصری را که به وضوح در صفحه نتیجه جستجوی گوگل مشاهده می کنید ، ارائه نمی دهید ، هرگز در صفحه ۱ رتبه نمی دهید.

☑ نهاد و ادغام موضعی پخته شده در IA

درک غنی از مخاطبان خود و آنچه آنها به دنبال آن هستند ، داشته باشید.

این به خوبی در اشخاص و درک موضعی نقش دارد. باز هم ، ما از کلمات کلیدی رفته ایم و اکنون می خواهیم این سطل ، آگاهی بهتر از سطل های کلیدی را داشته باشیم.

آن موارد موضوعی که افراد در فضای خاص شما به دنبال آن هستند ، چیست؟ اشخاص ، افراد ، مکانها یا چیزهایی که مردم در فضای شما تحقیق می کنند چیست و چگونه می توانید وب سایت خود را بهتر سازماندهی کنید تا برخی از آن پاسخ ها و آن ساختارها را در اطراف آن قسمت های مختلف ارائه دهید؟ این بسیار مهم است و من مشتاقانه منتظر هستم تا ببینم این امر در سال ۲۰۲۰ به کجا می رود.
for برای قطعه های برجسته بهینه سازی کنید

قطعه های برجسته به جایی نمی روند. آنها برای ماندن اینجا هستند. بهترین راه برای انجام این کار ، یافتن کلمات کلیدی است که در حال حاضر در صفحه ۱ برای آن رتبه بندی می کنید ، همچنین دارای جعبه قطعه قطعه شده است. اینها فرصتهای شماست اگر در صفحه ۱ هستید ، به احتمال زیاد به سرقت بالقوه یا رتبه بندی یک قطعه برجسته علاقه دارید.

یکی از بهترین راه های انجام این کار تهیه خلاصه های واقعاً موجز ، زیبا ، قابل فهم ، برداشت سریع و غیره است.

منبع: سایت موز

تگها: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *