بسته

آموزش سیستم تبادل بک لینک

میانگین 0 ستاره از 0 رای
خرید بک لینک فالو

آموزش افزایش بک لینک فالو و تبادل بک لینک

سیستم تبادل بک لینک پیسی رنک شامل دو بخش رایگان و ویژه می باشد.

  1. لینک های ویژه به صورت فالو (Follow) می باشند. دارای مدت زمان اعتبار یک ماهه تا سالانه هستند و باید تمدید شوند. در این بخش نیازی به قرار دادن کد در سایت یا اختصاص امتیاز نیست. فقط خرید مدت زمان کافی است.
  2. لینک های رایگان به صورت نو فالو (nofollow) قرار داده می شوند. تا زمانی که کد لینک باکس در سایت موجود باشد فعال است و به محض حذف کد، لینک کاربر نیز حذف می شود.
  • بک لینک های با کیفیت بالا قطعه اصلی الگوریتم گوگل هستند و همچنان خواهند بود، چرا که آنها می توانند عامل تعیین کننده ای باشند که وب سایت را در نتایج جستجو به نتایج برتر هدایت می کنند. در حالی که تلاش های ایجاد بک لینک تنها برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو انجام می شود، آنها به دلایل مختلف مفید هستند.
  • گوگل دائما به روزرسانی و به روز رسانی جدیدی را انجام می دهد تا وب سایت های با کیفیت پایین را مجازات کند که از تکنیک های ساخت لینک برای هرزنامه ها و برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می کنند. هنگام ساختن بک لینک یک قاعده کلی وجود دارد، این است که از خودتان بپرسید «اگر گوگل یک بررسی دستی انجام دهد آیا متوجه بک لینک تقلبی خواهد شد؟» آیا آنها آن را به عنوان غیر اسپم می بینند و چیزی که در واقع ارزش برای محتوای محسوب می شود؟
  • با این سیستم نیاز دیرینه وبمستران ایرانی به بک لینک معتبر برآورده می شود. خرید بک لینک قوی و ارزان را با ما تجربه کنید.
    برای مشاهده فقط بخش کوچکی از سایت هایی که کد شما در آن قرار می گیرد به بخش لینک های معمولی مراجعه کنید. لینک های ویژه همان لینک های فالو هستند که سایت شما درآن قرار خواهد گرفت.
[sell_title text=”آموزش گام به گام سیستم تبادل بک لینک” tag=”H2″ position=”right” font_weight=””]
  1. در سایت ثبت نام کنید
  2. بعد از ورود به بخش مدیریت سایت از منوی سمت راست وارد بخش تبادل بک لینک -> مدیریت سایت ها و امتیازات شوید و لینک های خود را اضافه کنید
  3. حال شما نیازمند امتیاز هستید تا امتیاز را به لینک های خود اختصاص دهید و بازدید آغاز شود
  4. برای کسب امتیاز باید کد را در سایت خود قرار دهید تا با کلیک کاربران امتیاز کسب کنید
  5. امتیاز کسب شده را به لینک خود اختصاص دهید تا لینک شما هم در سیستم به نمایش درآید
  6. اگر قصد خرید بک لینک دارید نیاز به قرار داد یا حتی اختصاص امتیاز نیست. فقط کافی است دکمه خرید رو بروی هر لینک را بفشارید.

آموزش ویدئویی سریع سیستم تبادل بک لینک

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

14 thoughts on “آموزش سیستم تبادل بک لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.