بسته

چرا لینک های داخلی مهم هستند؟ (راهنمایی کوتاه)

میانگین 0 ستاره از 0 رای
چرا لینک های داخلی مهم هستند؟

در این مطلب به طور کوتاه به اهمیت لینک های داخلی برای وب سایت شما می پردازیم. پیش از هر چیز باید یک چیز را برای شما روشن کنیم! زمینه لینک های داخلی چیست؟ کلمه زمینه منظور جایی است که شما لینک ها را در آن قرار می دهید، که میتواند یک متن، عکس یا ویدیو باشد. لینک های داخلی باید یکی از نکات اصلی در استراتژی سئو شما باشد. لینک های داخلی برای سئو بسیار مهم هستند، پس بگذازید اهمیت یک ساختار پیوند داخلی بزرگ را توضیح دهم. در این مطلب خواهید فهمید که چگونه سایت خود را توسط گوگل فهرست بندی کنید و رتبه خوبی کسب کنید.

لینک های داخلی به دو دلیل مهم هستند

لینک های داخلی به دو دلیل برای سئو ضروری هستند، اولین مورد ایندیکس کردن سایت شما است! برای خزیدن گوگل در هر پست و صفحه در سایت خود به لینک های داخلی نیاز خواهید داشت تا اطمینان حاصل کنید که گوگل به اندازه کافی سایت شما را می خواند (می خزد) و سایتتان در فهرست ذخیره می شود. دومین مورد که مهمتر از همه است رتبه گرفتن می باشد، شما به لینک های داخلی نیاز دارید تا سایت شما رتبه خوبی کسب کند و این جایی است که زمینه لینک های داخلی وارد می شود. لینک هایی که در یک زمینه معنی دار قرار داده شده اند به رتبه سایت شما بیشتر از لینک های موجود در پاورقی یک متن کمک می کنند.
پیوند های داخلی برای اندیکس شدن سایت شما یک ضرورت است. زمینه لینک های داخلی برای رتبه بندی سایت شما و نحوه رتبه بندی آن ضروری است.

جای لینک های داخلی هم مهم هستند

جایی که لینک های داخلی را در آن قرار داده ایم نیز اهمیت زیادی دارد. بر اساس متنی که ما این لینک ها را در آن قرار داده ایم، گوگل می تواند تشخیص دهد که این لینک ها برای کاربران مفید هستند یا خیر. لینک های مرتبط با موضوعی که شما نوشته اید برای کاربران مفید خواهد بود. لینک هایی که معنا پیدا میکند، به رتبه بندی یک پست کمک می کند. اگر پستی لینک های متنی بهتری نسبت به سایر صفحات داشته باشد، شانس بالاتری برای رتبه بندی خواهد داشت. بنابراین لینک های مرتبطی که در مطالب قرار میدهیم از لینک های تصادفی در یک صفحه با ارزش تر هستند.

پیشنهادی برای شما: لینک با کیفیت چطور ساخته می شود؟

فورا شروع کنید

بهبود ساختار لینک داخلی شما چندان سخت نیست. می توانید از امروز سایت خود را ارتقا دهید. همچنین می توانید از افزونه هایی مانند Yoast SEO Premium برای تجزیه و تحلیل تمام پست هایتان استفاده کنید، این افزونه لینک های داخلی را برای افزودن به پست های شما پیشنهاد می دهد. پس همین الان شروع کنید و به آن برسید!

منبع: Yoast.com

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.