بسته

نحوه تشخیص پنالتی شدن در گوگل

میانگین 0 ستاره از 0 رای
[bsf-info-box icon_size=”32″ title=”چگونگی تشخیص و رفع پنالتی گوگل” heading_tag=”h1″]سریع ترین راه برای تشخیص پنالتی شدن یا جریمه شدن توسط گوگل بررسی میزان کاهش جستجو و حذف از نتایج گوگل است. آیا سایت شما در نتایج گوگل افت شدید داشته است؟ آیا سایت شما در کنسول گوگل به سرعت نمودارش کاهش بازدید را نشان میدهد؟ در این صورت احتمال پنالتی شدن سایت شما بالا است.

اما از کجا متوجه شویم که واقعا سایت ما پنالتی شده است یا نه؟

ابزار بررسی و اسکن سایت شما و تشخیص پنالتی شدن گوگل در لینک زیر وجود دارد.  کلیک کنید

[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”چرا گوگل پنالتی یا جریمه می کند؟”]مبتدیان به وبلاگ نویسی و وب مسترها که تجربه زیادی ندارند، کلمات پاندا، پنگوئن، کبوتر، پرتقال و تعجب را تعجب آور می دانند، چرا که همه در مورد این حیوانات تردید دارند! پاسخ بسیار ساده است، اینها نامهایی هستند که گوگل (و مطبوعات) به مجموعه های مختلفی از تغییرات که Google به الگوریتم رتبه بندی آنها می دهد، داده اند.

هر سال گوگل رسما اعلام می کند که آنها صدها تغییر در الگوریتم های خود را به منظور بهبود کیفیت نتایج جستجو خود را. هر بار آنها تغییر می کنند برندگان و بازنده هستند. این بدان معنی است که برخی از وبسایت ها به طور مثبت تحت تأثیر قرار می گیرند؛ زیرا رتبه بندی بهتر (به این معنی بیشتر ترافیک گوگل) است، در حالی که بعضی وب سایت ها ترافیک را از دست می دهند زیرا رتبه بندی آنها به طور کامل کاهش یافته یا از دست رفته است.[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”چرا باید مراقب جریمه گوگل باشیم؟”]به خوبی شناخته شده است که شما نمی توانید بیش از حد مطالب آنلاین را بدون گوگل به دست آورید. مانند آن یا نه گوگل بهترین منبع ترافیک است به ویژه اگر شما به دنبال ترافیک هدفمند هستید. وب سایت خود را در موقعیت های بالا گوگل تولید می کند تعدادی از مزایای که شما نمی توانید نادیده بگیرید.

بنابراین، این اولین دلیل برای اینکه شما باید بتوانید بگویید که آیا وب سایت شما با الگوریتم Google فیلتر شده است یا خیر. یکی دیگر از دلایل این است که اگر می دانید از چه تاریخی مجازات Google مجازات می شوید، می توانید اقدامات اصلاحی انجام دهید تا بار بعدی تغییری ایجاد شود، شما مجازات نمی شوید (این آسان نیست، اما اگر تلاش کنید). در نهایت، شناخت مجازات های Google می تواند به سوال «چرا ناگهان ترافیک من را از دست داد؟» پاسخ دهد؛ چرا که اگر شما با مجازات ضربه ای وارد کنید، تغییرات در ترافیک شما بیشتر از حد قابل مشاهده است.[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”چگونه می توان گفت که آیا وب سایت شما توسط Google مجازات شده است؟”]مرحله 1) وارد گوگل کنسول شوید.

ابزار Webmaster ابزار متوسط ​​گوگل است که برای ارتباط با مدیران وب و اطلاع رسانی به آنها در مورد مشکلات احتمالی وبسایت های خود و همچنین شامل مجازات های دستی نیز می باشد.

قبل از نشان دادن اینکه دقیقا شما می توانید این را در ابزار Webmaster پیدا کنید، باید اشاره کرد که 2 نوع مجازات وجود دارد و مهم است که تفاوت های آنها را بدانیم.

# 1 – مجازات دستی: یک انسان (احتمالا از تیم وب سایت) یک مجازات برای وب سایت شما اعمال کرد. این ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیافتد و می تواند به صورت یک سایت تمام شود به طور کلی بر روی وبسایت تاثیر می گذارد یا فقط جزئی از سایت شما تاثیر می گذارد.

هنگامی که این مورد است، گوگل به شما نشان می دهد که مشکلی با یک لیست از اقداماتی که می توانید برای حل مسائل انجام دهید را نشان می دهد. هنگامی که تغییرات لازم را انجام می دهید، می توانید یک درخواست بازپرداخت را ارسال کنید و به شما اطلاع خواهد داد که آیا مجازات حذف شده یا نه.

2 – مجازات الگوریتمیک: این شایع ترین نوع است و به صورت خودکار است. مجازات های الگوریتمی به ابزارهای وب مستر گزارش نمی شود و هیچ گزینه ای برای پر کردن درخواست بازبینی وجود ندارد. آنها تنها راهی برای شناسایی مجدد خودکار مجازات شما هستند، این است که از روش زیر استفاده کنید.

مجازات های الگوریتمی نتیجه تغییرات مداوم است که گوگل به الگوریتم های رتبه بندی خود می پردازد (به این معنی که اسامی حیوانات ذکر شده در بالا اهمیت بیشتری برای مدیران وب بدست آورده اند).

مرحله 2: وارد Google Analytics شوید و ترافیک Google خود را بررسی کنید.

بهترین روش برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما با مجازات خودکار جریمه شده است، برای ورود به تجزیه و تحلیل گوگل و بررسی ترافیک آلی گوگل خود را.

اگر در طی تاریخهایی که Google تغییرات الگوریتمی را منتشر کرد، کاهش ترافیکی را مشاهده کنید، احتمالا شما در حال ضربه زدن بودید و این به این دلیل است که ترافیک شما کاهش یافته است.

وب سایت خود را از داشبورد تجزیه و تحلیل Google انتخاب کنید و سپس به ACQUISITION> All Traffic> Source / Medium بروید.

از لیست GOOGLE / ORGANIC را انتخاب کنید. آنچه که اکنون در گزارش می بینید، تعداد بازدیدهای شما از جستجوی Google است.

بعد، دوره گزارش را از سمت راست بالا انتخاب کنید و به همان اندازه که می توانید بازگردید (ترجیحا از ژانویه 2011 از زمانی که Google در ماه فوریه سال 2011 یک آپدیت بزرگ به نام پاندا منتشر کرد).

 

بازگشت به مثال، شما می توانید به ابزار وب مستر وارد شوید تا ببینید آیا شما وب سایت تحت مجازات کتابچه راهنمای کاربر هستید. شما می توانید این را در مسیر جستجوی TRAFFIC / MANUAL ACTIONS پیدا کنید.[/bsf-info-box]

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

3 thoughts on “نحوه تشخیص پنالتی شدن در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.