بسته

نکاتی درباره استراتژی محتوای سئو محلی

میانگین 0 ستاره از 0 رای
نکاتی برای محتوای سئو محلی

اگر صاحب مشاغل محلی هستید، میخواهید بر نتایج جستجوی محلی خود مسلط شوید. امروزه ممکن است اینکار مهم تر هم باشد. اما چطور میتوانید محتوایی بنویسید که نتایج جستجوی محلی ظاهر شود؟ روی چه جنبه هایی باید تمرکز کنید؟ در این پست من نکاتی را که می توانید برای راه اندازی استراتژی محتوای محلی خود استفاده کنید را بیان می کنم.

سئو محلی برای مشاغل محلی

سئو محلی برای مشاغل محلی

هنگامی که میخواهید برای نتایج جستجوی محلی رتبه بندی کنید، منظور شما افرادی در یک محله، روستا یا شهر خاص خواهد بود. در بیشتر موارد هدف فروش مستقیم از طریق وب سایت نیست، اگر چه این موضوع هم امروزه اهمیت زیادی دارد. در اینجا شما نکاتی را برای فروش آنلاین پیدا خواهید کرد. به طور کلی وب سایت شما به افراد کمک می کند تا فروشگاه شما را پیدا کنند تا دنبال حل مشکل خودشان باشند یا شما را استخدام کنند. وب سایت هایی که روی مختطبان محلی متمرکز می شوند با کسانی که روی مخاطبان جهانی متمرکز می شوند، متفاوت اند. در بیشتر موارد هنگامی که بازدیدکنندگان شما به خدمات شما علافه مند هستند، با آنها تعامل خواهید داشت. چه رو در رو، چه از طریق تماس ویدیویی یا تلفنی. رقبای شما سایر کارآفرینان محلی تان هستند. احتمالا شما رقبای خود را می شناسید.

تحقیق در مورد کلمه کلیدی

جستجو برای کلمات کلیدی

مخاطبان شما هنگام جستجوی برای تجارت خود از چه کلماتی استفاده می کنند؟ شما باید راز مخاطبان خود را بیابید و متوجه شوید که در جستجوی چه چیزی هستند. در بیشتر جستجو های محلی افراد از نام شهر یا روستا استفاده می کنند. به عنوان مثال “بهترین رستوران تهران”. اما اگر افراد از نام شهر یا روستا هم استفاده نکنند، گوگل به احتمال زیاد جستجوی محلی را تشخیص می دهد. در صورتی که گوگل یک جستجوی محلی را تشخیص دهد، آن را بر اساس موقعیت مکانی شما به شما ارائه می دهد.

تحقیقات کلمات کلیدی میتواند سخت باشد اما از آنجا که شما با مشتریان خود در ارتباط هستید می توانید به عنوان یک کار آفرین محلی مرتبا با مخاطبان خود صحبت کنید. از آنها در مورد رفتار جستجوی خود بپرسید، از آنها در مورد علاقه شان بپرسید یا از آنها بپرسید که در اولین بازدید از سایتتان دنبال چه چیزی بوده اند. این اطلاعات ارزشمند هستند پس هیچگاه از دریافت آنها عاجز نشوید. در مورد اصطلاحات هم فکر کنید تا مخاطبی را از دست ندهید.

توصیه میکنیم مقاله “پیدا کردن کلمات کلیدی جذاب” را بخوانید

عناوین “محلی” را بنویسید

عناوین محلی را بنوسید

اطمینان حاصل کنید که قطعه ای وب ساییتان که در گوگل نشان داده می شود، برای سئو محلی بهینه شده باشد. شما با انجام اینکار هم به گوگل میگویید که روی مخاطبان محلی تمرکز دارید و هم مخاطبان شما را به عنوان یک تجارت محلی می شناسند.
مخاطبان شما در جستجوی لوله کش، نانوایی یا نجاری در نزدیکی خودشان هستند که نیازشان را رفع کنند. آنها روی نتایجی کلیک می کنند که در مجاورت آنها قرار گرفته اند. این برای جستجوی محلی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تمامی خدمات شما در محل کارتان مشخص شده است و عنوان پست ها و صفحاتتان را بررسی کنید. شما می توانید از پیش نمایش Yoast SEO استفاده کنید تا ببینید در نتایج جستجو به طور کامل عنوان پستتان چطور به نظر می رسد.

اولین تصور را عالی انجام دهید

اولین تصور را عالی انجام دهید

وقتی مردم را متقاعد کردید که روی نتایج جستجوی شما کلیک کنند، باید آنها را متقاعد کنید که در وب سایتتان بمانند و از آنجا نروند. نرخ گزاف گویی رتبه ی شما را پایین می آورد، بنابراین اگر میخواهید تصوری عالی در ذهن مخاطبانتان ایجاد کنید، خود و خدمات واقعی تان را نشان دهید. مردم میخواهند بدانند با چه کسی سر و کار دارند، پس برداشت اول بسیار مهم است. در کل وب سایت شما باید تجارتتان را منعکس کند. اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید حتما چندین عکس بهینه شده از آن را در وب سایتتان قرار بدید. همچنین فیلم ها راهی عالی برای ارائه مشاغل شما به مخاطبانتان هستند.

برای بهینه سازی محتوا در مورد شغل محلی خود بنویسید!

بهینه سازی محتوای محلی

برای رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی، باید مطالب مربوط به مشاغل محلی خود را بنویسید. یک وبلاگ یک استراتژی عالی برای محتوا و همچنین برای سئو محلی است. درباره آنچه می دانید بنویسید تا بدانید چه چیزی می تواند مورد علاقه گروه هدف شما باشد! اگر نجار هستید، باید در مورد پروژه های خود و چقدر آنها باعث رضایت مندی مشتریان شما شده اند بنویسید. اگر دندانپزشک هستید، باید در مورد رایج ترین مشکلات مربوط به دندان ها بنویسید. اگر گلفروش هستید، در مورد دسته های زیبای خود بنویسید. توصیفات عالی هستند، درست به عنوان رتبه بندی و بررسی.  در هر استراتژی محلی برای محتوای سئو، باید اطمینان حاصل کنید که پست های وبلاگ شما به جامعه محلی شما مربوط می شود. البته پست های خود را برای کلمات کلیدی که پیدا کرده اید بهینه کنید.

فیس بوک و اینستاگرام

تاثیر فیسبوک و اینستاگرام بر سایت

فیس بوک و اینستاگرام قطعا باید بخشی از استراتژی محتوای سئوی محلی شما باشند. مردم از سراسر دنیا با دیگران ارتباط برقرار می کنند، اما بیشتر در معرض تماس با افراد نزدیک هستند. ما بیشتر با افرادی که در زندگی واقعی می بینیم تعامل داریم. اگر مشاغل محلی دارید، می توانید از این مزیت بهره مند شوید. حتما مخاطبان محلی خود را با تعداد زیادی پست در فیس بوک یا اینستاگرام دیده اید، اگر بتوانید با آنها در ارتباط باشید، شانس گرفتن مخاطبان عالی برای شما زیاد می شود. با به اشتراک گذاشتن پست های آنها در صفحه خود آنها نیز پست های شما را به اشتراک می گذارند و با اینکار به راحتی میتوانید تبلیغات دریافت کنید، تبادل کنید و اینها را برای مخاطبان محلی خود محدود کنید.

اینکار میتواند یک روش عالی برای دریافت مخاطب باشد، چون هزینه تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام هم زیاد نیست. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر آنچه میخواهید در اینستاگرام یا فیس بوک ارسال کنید، پیش از ارسال آن را پیش نمایش کنید تا بررسی کنید که خوب است یا خیر. در نهایت باید بگم که محتوای سدوی محلی برای مشاغل محلی بسیار مفید خواهد بود و همانطور که در بالا گفتیم بهینه سازی موتور جستجو برای نتایج محلی با تحقیقات کلمات کلیدی و استفاده از شبکه های اجتماعی میتواند منجر به جذب مخاطبانی با ارزش برایتان شود. موفق باشید.

منبع: Yoast.com

دکتری ریاضی، 12 سال سابقه سئو و بهینه سازی سایت

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط ریکپچا و گوگل محافظت می شود سیاست حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.